ACASA  »  Timp liber  »  Activitati in aer liber  »  Day Camp Snagov tabara de vara langa Bucuresti

Categorii

SFATUL

Day Camp Snagov tabara de vara langa Bucuresti

Autor: Irina Roxana 2017-08-08

Va scriu ca mama. Personal l-am trimis pe fiul meu, Tudor, de 9 ani, in aceasta tabara, cu o minunata noapte de august petrecuta la cort intre 2 zile cu activitati in aer liber, intr-un cadru de exceptie, exact langa Bucuresti. Inteleg ca doar in august au varianta de 2 zile si o noapte la Day Camp Snagov. Mai incantat de atat rar l-am vazut!

Caiac lac Snagov pentru copii

Pentru ca am testat cu atat de mare succes aceasta varianta de timp liber in natura pentru fiul meu, care se plictisea deja acasa, in Bucuresti, in timpul vacantei de vara, i-am rugat pe Anca si Silviu Ianovici, si ei parintii unui copil de 9 ani, sa imi povestesc cat mai multe despre investitia lor de suflet: Day Camp Snagov.

"Iubim sportul si natura. Si evident iubim copiii. Credem ca este cea mai buna combinatie. Si in plus, ne place sa ne jucam ca si cum asta ar fi jobul nostru. Si, de fapt, chiar este. Toata vara.

Tabara se desfasoara pe parcursul unei singure zile – de dimineata pana seara. Urmatoarea zi o luam de la capat. In fiecare zi incepem dimineata in jurul orei 8:30 si terminam seara la ora 19:00.

Ne intalnim cu copiii dimineata intr-o locatie prestabilita in Bucuresti, ajungem la Snagov, luam micul dejun si ne pregatim de activitati.

In principal inotam in piscina, mergem cu bicicleta prin padure si cu caiacele pe lacul Snagov. Dupa masa de pranz avem putin timp la dispozitie sa ne jucam diverse jocuri in aer liber, jocuri uneori aproape uitate (ratele si vanatorii, castelul, etc.), exersam tirul cu arcul sau ne jucam cu pistoalele cu apa si multe altele, dupa inspiratie.

Bicicletele Day Camp SNagovPiscina inot copii Snagov Day Camp

Seara ne intoarcem in Bucuresti in aceeasi locatie de unde am plecat dimineata, obositi franti.

In tabara de zi de la Sangov multi copii au invatat sa mearga pe bicicleta, cei mai multi au vaslit pentru prima data, unii au invatat sa inoate, iar cativa, mai micuti, chiar si-au schimbat singuri hainele pentru prima data incercand sa tina ritmul cu ceilalti mai mari.

Materialele sportive si de agreement sunt puse la dispozitie de noi insa copiii trebuie sa aibe la ei un set de schimburi si evident costumul de baie.

Pentru mai multe detalii si imagini va rugam sa vizitati pagina noastra de Facebook: Day Camp Snagov."

Sper din suflet ca v-am facut macar curiosi sa aflati mai multe accesand pagina, si astept comentariile voastre.
Cea mai mare dorinta a mea ar fi sa-mi scrieti aici, la comentarii, impresiile dupa experienta copiilor vostri la Day Camp Snagov!